Τρίτη, 14 Μαΐου, 2024
ΓΕΛ Νεοχωρίου
Αξιολόγηση

Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2020-21

Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης

του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας

(έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Υποδομές

  • Το ΓΕ.Λ. Νεοχωρίου έχει έδρα την Δημοτική Κοινότητα Νεοχωρίου της Δημοτικής Ενότητας Οινιάδων του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου.
  • Το σχολείο στεγάζεται σε δύο διώροφα κτήρια ανοικτού τύπου με οκτώ αίθουσες το καθένα.
  • Κάθε αίθουσα έχει εμβαδόν 58 τ.μ. Δύο αίθουσες χρησιμοποιούνται για εργαστήρια, Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών, δύο ακόμη για γραφεία καθηγητών και μία ως αίθουσα COVID.
  • Το σχολείο έχει κοινό αύλειο χώρο με το Γυμνάσιο Νεοχωρίου, κοινό κυλικείο και κοινό κλειστό γυμναστήριο το οποίο σήμερα ανακαινίζεται μετατρεπόμενο και σε κλειστό γήπεδο μπάσκετ μετά από αίτημα του Διευθυντή του Λυκείου που διατυπώνεται επί σειρά ετών στην ετήσια έκθεση λειτουργίας.
  • Επίσης, το σχολείο διαθέτει πλήρως εξοπλισμένο εργαστήριο Πληροφορικής με μηχανήματα αξίας 6.000 ευρώ, για το οποίο έχουμε αιτηθεί έγκριση λειτουργίας επιπέδου Κ.Ε.Κ. Τα χρήματα διατέθηκαν από τον Διευθυντή Δημήτριο Λιαπίκο, από τα έξοδα λειτουργίας της σχολικής μονάδας, μετά από εισήγηση του καθηγητή πληροφορικής Κωνσταντίνου Κατσαρού προς αντικατάσταση παλαιού και ακατάλληλου εξοπλισμού και τη σύμφωνη γνώμη και ομόφωνη απόφαση, όπως προκύπτει από το σχετικό πρακτικό, του Συλλόγου Διδασκόντων.
  • Έγινε στατική ενίσχυση του φέροντος οργανισμού των κτηρίων του Λυκείου, μετά από γραπτό αίτημα του Διευθυντή, με έργο συνολικής δαπάνης 25.000.000 δραχμών από την Νομαρχία Αιτωλοακαρνανίας επί Νομαρχίας Δημητρίου Σταμάτη.
  • Το σχολείο είναι τοποθετημένο στην νότια άκρη της κοινότητας, σχετικά απομονωμένο, και στερείται επαρκούς φύλαξης. Δεν διαθέτει φύλακα.
  • Από το σχολικό συγκρότημα λείπει η αναγκαία αίθουσα εκδηλώσεων, όπως επί 23 έτη αναγράφουμε στον προβλεπόμενο ετήσιο απολογισμό λειτουργίας.
  • Η ηλεκτρολογική εγκατάσταση και τα υδραυλικά του σχολείου είναι πεπαλαιωμένα, δεν αντικαταστάθηκαν από τη δεκαετία του 1970 που κατασκευάστηκαν τα κτήρια και παρά τις σχετικές μας αναφορές.

Μαθητικό δυναμικό

ΤΑΞΕΙΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Α 67
Β 58
Γ 52
ΣΥΝΟΛΟ 177

Στελέχωση

Καθηγητές ανά Ειδικότητα Μόνιμοι Αναπληρωτές Διευθυντής –Υποδιευθυντής
Θεολόγοι 1
Φιλόλογοι 5
Μαθηματικοί 2 1
Φυσικοί-Χημικοί–Βιολόγοι 3 1 Υποδιευθυντής
Αγγλικής Γλώσσας 1
Γαλλικής Γλώσσας 1
Φυσικής Αγωγής 2
Κοινωνιολόγοι 1
Οικονομολόγοι 2 Διευθυντής
Πληροφορικής 1 1
ΣΥΝΟΛΟ 19 3
  • Το σχολείο στελεχώθηκε πλήρως στις 20-10-2020, σε θέσεις διδασκόντων.
  • Στο σχολείο εκκρεμεί επί σειρά ετών η κάλυψη θέσεων γραμματέα και επιστάτη.

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σχολείου.

  • Το σχολείο δέχεται μαθητές από τρία Γυμνάσια της Δημοτικής Ενότητας που είναι κάτοικοι δύο Δημοτικών Κοινοτήτων, τεσσάρων Τοπικών Κοινοτήτων και δύο Οικισμών.
  • Οι μαθητές μετακινούνται από και προς το σχολείο με τα αστικά λεωφορεία της τακτικής γραμμής, πλην των κατοικούντων στην έδρα του.
  • Οι περισσότεροι κάτοικοι είναι αγρότες, λίγοι είναι κτηνοτρόφοι και υπάρχουν αρκετοί ελεύθεροι επαγγελματίες και μερικοί δημόσιοι αλλά και ιδιωτικοί υπάλληλοι.
  • Το ενδιαφέρον των οικογενειών για την μόρφωση και την εκπαίδευση των νέων είναι έντονο.

Συνθήκες λειτουργίας κατά το σχολικό έτος 2020 – 2021.

  • Λόγω των κυβερνητικών μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού τα μαθήματα, τις περισσότερες ημέρες λειτουργίας, όπως προκύπτει από το ημερολόγιο λειτουργίας, έγιναν εξ αποστάσεως.
  • Διοικητικά, η σχολική μονάδα παρέμεινε σε λειτουργία με την παρουσία του Διευθυντή, του Υποδιευθυντή και ενός εκπαιδευτικού που δίδασκε εξ αποστάσεως από το χώρο του σχολείου.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία

Η μεγάλη και αποδοτική προσπάθεια που κατέβαλλαν οι εκπαιδευτικοί για να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους και η διαπίστωση και αναγνώριση του έργου τους από τις οικογένειες των μαθητών που είχαν την ευκαιρία να είναι στην τάξη μαζί με τα παιδιά τους, επιτέλους.

Σημεία προς βελτίωση

Ουδέν.

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία

Η σημασία και προτεραιότητα στον ανθρώπινο παράγοντα.

Σημεία προς βελτίωση

Ουδέν.

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

Το ενδιαφέρον και η έμπρακτη ανταπόκριση που δείχνουν οι καθηγητές για την διερεύνηση των παρεχομένων δυνατοτήτων επιμόρφωσης που τους παρέχονται δεδομένων των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι ως οικογενειάρχες εργαζόμενοι.

Σημεία προς βελτίωση

Ουδέν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *