Τρίτη, 14 Μαΐου, 2024
ΓΕΛ Νεοχωρίου
Αξιολόγηση

Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2021-22

Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης

του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας

(έτος αναφοράς: 2021-2022)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Υποδομές.

Το ΓΕ.Λ. Νεοχωρίου έχει έδρα την Δημοτική Κοινότητα Νεοχωρίου της Δημοτικής Ενότητας Οινιάδων του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου.

Το σχολείο στεγάζεται σε δύο διώροφα κτήρια ανοικτού τύπου με οκτώ αίθουσες το καθένα.

Κάθε αίθουσα έχει εμβαδόν 58 τ.μ. Δύο αίθουσες χρησιμοποιούνται για εργαστήρια, Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών, δύο ακόμη για γραφεία καθηγητών και μία ως αίθουσα COVID.

Το σχολείο έχει κοινό αύλειο χώρο με το Γυμνάσιο Νεοχωρίου, κοινό κυλικείο και κοινό κλειστό γυμναστήριο – γήπεδο μπάσκετ.

Επίσης, το σχολείο διαθέτει πλήρως εξοπλισμένο εργαστήριο πληροφορικής.

Το σχολείο είναι τοποθετημένο στην νότια άκρη της κοινότητας, σχετικά απομονωμένο, και στερείται επαρκούς φύλαξης. Δεν διαθέτει φύλακα.

Από το σχολικό συγκρότημα λείπει η αναγκαία αίθουσα εκδηλώσεων, όπως επί 24 έτη αναγράφουμε στον προβλεπόμενο ετήσιο απολογισμό λειτουργίας.

Η ηλεκτρολογική εγκατάσταση και τα υδραυλικά του σχολείου είναι πεπαλαιωμένα, δεν αντικαταστάθηκαν από τη δεκαετία του 1970 που κατασκευάστηκαν τα κτήρια και παρά τις σχετικές μας αναφορές.

Μαθητικό δυναμικό

ΤΑΞΗ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Α 55
Β 60
Γ 57
ΣΥΝΟΛΟ 172

Στελέχωση

Καθηγητές ανά ειδικότητα Μόνιμοι Αναπληρωτές Διευθυντής – Υποδιευθυντής
Θεολόγοι 1
Φιλόλογοι 4 2
Μαθηματικοί 2 1
Φυσικοί-Χημικοί –Βιολόγοι 2 2 Υποδιευθυντής
Αγγλικής Γλώσσας 1
Γαλλικής Γλώσσας 1
Φυσικής Αγωγής 1
Κοινωνιολόγοι
Οικονομολόγοι 2 Διευθυντής
Πληροφορικής 1 1
ΣΥΝΟΛΟ 14 7

Το σχολείο στελεχώθηκε πλήρως στις 21-1-2022 , σε θέσεις διδασκόντων.

Στο σχολείο εκκρεμεί επί σειρά ετών η κάλυψη θέσεων γραμματέα και επιστάτη.

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σχολείου

Το σχολείο δέχεται μαθητές από τρία Γυμνάσια της Δημοτικής Ενότητας που είναι κάτοικοι δύο Δημοτικών Κοινοτήτων , τεσσάρων Τοπικών Κοινοτήτων και δύο Οικισμών.

Οι μαθητές μετακινούνται από και προς το σχολείο με τα αστικά λεωφορεία της τακτικής γραμμής, πλην των κατοικούντων στην έδρα του.

Οι περισσότεροι κάτοικοι είναι αγρότες , λίγοι είναι κτηνοτρόφοι και υπάρχουν αρκετοί ελεύθεροι επαγγελματίες και μερικοί δημόσιοι αλλά και ιδιωτικοί υπάλληλοι.

Το ενδιαφέρον των οικογενειών για την μόρφωση και την εκπαίδευση των νέων είναι έντονο.

Προτείνουμε την λειτουργία ειδικών μαθητικών δρομολογίων ώστε να καλύπτονται εξολοκλήρου με τον ενδεδειγμένο τρόπο οι μετακινήσεις των μαθητών προς τη σχολική μονάδα.


Συνθήκες λειτουργίας κατά το σχολικό έτος 2021 – 2022

Η λειτουργία του σχολείου προσαρμόστηκε στις αποφάσεις και εγκυκλίους για την καταπολέμηση της covid19.


Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία

Η ακριβής τήρηση των οδηγιών όλων των αρμόδιων φορέων της εκπαίδευσης (Υ.ΠΑΙ.Θ. – Δ.Δ.Ε. – Σ.Ε.Ε.). και η επιτυχής ολοκλήρωση των μαθησιακών και παιδαγωγικών στόχων. Η πολύ καλή συνεργασία εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων.

Σημεία προς βελτίωση

Επαναδραστηριοποίηση Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία

Η σημασία και προτεραιότητα στον ανθρώπινο παράγοντα.

Το καλό εργασιακό περιβάλλον που εξασφαλίζει την ομαδική προσπάθεια, τον συντονισμό και την συνεργασία.

Η σωστή αξιοποίηση όλων των πόρων.

Σημεία προς βελτίωση

Περισσότερες επιμορφωτικές ημερίδες.

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

Το ενδιαφέρον και η έμπρακτη ανταπόκριση που δείχνουν οι καθηγητές για την διερεύνηση των παρεχομένων

δυνατοτήτων επιμόρφωσης που τους παρέχονται δεδομένων των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι
ως οικογενειάρχες εργαζόμενοι.

Σημεία προς βελτίωση

Καμία συμπλήρωση

Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


Λειτουργία:
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν: 1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Λειτουργία: Διοικητική λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν: 1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )

Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Λειτουργία: Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν: 1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Παρατηρήσεις / Σχόλια

Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

  • Συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων.
  • Καλό κλίμα στο Σύλλογο Διδασκόντων
  • Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση εργαλείων web2.0 στην  εκπαίδευση
  • Προέκυψαν ποιοτικά στοιχεία για τις σχέσεις μεταξύ μαθητών και μαθητών – εκπαιδευτικών τα οποία θα αξιοποιηθούν με δράσεις κατά το προσεχές σχολικό έτος.

Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν

  • Μεταφέρθηκαν χρονικά κάποιες δράσεις στο πλαίσιο της υλοποίησης λόγω αυξημένων κρουσμάτων covid19 στη
    σχολική μονάδα και αδυναμίας συμμετοχής των συναδέλφων για το λόγο αυτό.
  • Μετακίνηση εκπαιδευτικών σε πολλά σχολεία
  • Αυξημένη απασχόληση των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο νέων εξωδιδακτικών εργασιών στο σχολείο

Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).

Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις

Θέμα 1

Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Ειδικότερο Θέμα: Συνεχής επιμόρφωση εκπαιδευτικών για θέματα χρήσης ψηφιακών εργαλείων αφού το πεδίο είναι ευρύ και συνεχώς μεταβαλλόμενο.


Θέμα 2

Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Ειδικότερο Θέμα: Συναντήσεις Συλλόγου Διδασκόντων με ειδικούς επιστήμονες


Θέμα 3

Άξονας: Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Ειδικότερο Θέμα: Επιμόρφωση για τη σύνταξη σχολικού κανονισμού λειτουργίας, προγράμματα σπουδών, διαχείρισης προσωπικών δεδομένων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *